Obchodní podmínky

 

  1. Obchodní podmínky pro poskytování konzultační a poradenské činnosti
  2. Obchodní podmínky pro semináře a workshopy

 

Dodavatel:

Pečujtee s.r.o.
Machuldova 595/8142 00 Praha 4
142 00 Praha 4
IČO: 21947937
e-mail:

 

1. Obchodní podmínky pro poskytování konzultační a poradenské činnosti

 

  1. Způsob poskytování služby

    Úvodní telefonický rozhovor do 15 minut je zdarma. Zjišťujeme, zda jsme schopni poskytnout službu dle klientových potřeb.

    Následuje placená jednorázová konzultace (osobní setkání), během které získáme vhled do rodinné situace. Zjistíme, co je pro klienta důležité a nabídneme další postup a možnosti řešení – jednorázovou pomoc nebo kontinuální podporu ve formě zvýhodněného cenového balíčku služeb (nabídku odesíláme mailem nebo whatsapp). Na základě formálního odsouhlasení klientem garantujeme kapacity služby a plnění dle dohody. Vystavíme fakturu se splatností 10 dní ode dne vystavení. Následuje plnění závazku dle dohodnutých termínů. a ev. další spolupráce dle potřeb, situace klienta a nabídky služeb Pečujtee s.r.o..

  2. Platba a storno podmínky

    Cena za úvodní osobní/online konzultaci činí 1.100 Kč za 60 minut. Pokud nebude první konzultace uhrazena předem, hradí se po skončení v hotovosti na místě. Další poradenské a konzultační služby jsou uvedeny v ceníku či aktuální nabídce na míru, kterou klient obdrží k odsouhlasení e-mailem či whatsapp.

    Platbu za další služby hradí klient na účet 8263578003/5500 na základě odsouhlasené dohody a vystavené faktury.

    V případě zrušení konzultace ze strany klienta více než 24 hodin předem - bude odsouhlasen náhradní termín.

    V případě zrušení konzultace ze strany klienta méně než 24 hodin předem - bude plně hrazeno klientem bez nároku na náhradu.

    V případě zrušení konzultace ze strany Pečujtee s.r.o. více než 24 hodin předem - bude poskytnuta v náhradním termínu.

    V případě zrušení konzultace ze strany Pečujtee s.r.o. méně než 24 hodin předem - bude poskytnuta zdarma v náhradním termínu.

  3. Zpracování osobních údajů

    Osobní údaje klientů (včetně fakturačních údajů) budou zpracovávány výhradně za účelem poskytování služby, vystavení daňového dokladu a vedení účetnictví dodavatele, v souladu s platnými právními předpisy, zejména Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

  4. Uchovávání osobních údajů

    Fakturační údaje budou uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. v souladu s daňovými a účetními předpisy České republiky.

  5. Práva klientů

    Klient má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, případně na podání stížnosti k Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  6. Kontakt pro ochranu osobních údajů

    Pro dotazy týkající se zpracování osobních údajů můžete kontaktovat dodavatele na e-mailu: .

  7. Souhlas s podmínkami

    Přijetím nabídky klient souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

 

 

2. Obchodní podmínky pro semináře a workshopy

 

  1. Cena a platba

    Cena za seminář či workshop je uvedena v ceníku či aktuální nabídce. Účastnický poplatek je splatný předem na bankovní účet uvedený v potvrzení o registraci. Platba musí být uhrazena nejpozději do data uvedeného v potvrzení, jinak si dodavatel vyhrazuje právo rezervaci zrušit.

  2. Storno podmínky

    Zrušení účasti 14 a více dní před datem konání: Účastnický poplatek bude vrácen v plné výši.
    Zrušení účasti méně 5-14 dní před datem konání: účastnický poplatek bude vrácen ve výši 50%.

    Zrušení účasti méně než 5 dní před datem konání nebo v den konání: účastnický poplatek je nevratný (100% storno).
  3. Přihlášení

    Přihlášky na seminář či workshop jsou závazné. Potvrzení o registraci obdržíte e-mailem po přijetí přihlášky. Počet míst je omezen, o zařazení rozhoduje pořadí přihlášek a úhrad.

  4. Zrušení semináře pořadatelem

    V případě zrušení semináře ze strany dodavatele (např. z důvodu nenaplnění kapacity nebo jiných nečekaných okolností) bude účastnický poplatek vrácen v plné výši na účet, ze kterého byla platba odeslána.

  5. Zpracování osobních údajů

    Osobní údaje účastníků (včetně fakturačních údajů) budou zpracovávány výhradně za účelem organizace semináře, vystavení daňového dokladu a vedení účetnictví dodavatele, v souladu s platnými právními předpisy, zejména Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
    Po ukončení semináře či workshopu budou osobní údaje odstraněny, pokud účastník nevysloví svou vůli jinak, například že chce být informován o dalších nabídkách Pečujtee s.r.o.

  6. Uchovávání údajů

    Fakturační údaje budou uchovávány po dobu nezbytně nutnou, tj. v souladu s daňovými a účetními předpisy České republiky.

  7. Práva účastníků

    Účastník má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz, omezení zpracování, případně na podání stížnosti k Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  8. Kontaktní osoba pro ochranu osobních údajů

    Pro dotazy týkající se zpracování osobních údajů můžete kontaktovat dodavatele na e-mailu:

  9. Souhlas s podmínkami

    Odesláním přihlášky účastník souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Postará se o Vás tým profesionálů

s transparentním etickým kodexem
Petra Kýhosová

Petra Kýhosová

Průvodkyně pečujících rodin, poradkyně pro pozůstalé a paliativní poradkyně se zkušeností v lektorování podpůrných skupin.
 

Martina Bezoušková

Martina Bezoušková

Psycholog pro pečující osoby, pro osoby v krizi a těžkých životních situacích. Se zkušenostmi v individuální i skupinové práci s klienty a s vedením krizové telefonické linky.

Využijte nezávaznou konzultaci zdarma.
Můžeme Vám tak rychle pomoci.

Odpovědi na nejčastější otázky

Obrátit se na nás může každý, kdo řeší péči o blízkou osobu. Doprovázíme jednotlivce, páry a celé rodiny. Náš přístup je individuální, tedy záleží na konkrétní situaci a potřebách klienta.

Najdete nás v Praze. Službu poskytujeme na území celého Hlavního města Praha a v okolí. Můžeme za Vámi dojet do domácího prostředí, místa bydliště nebo můžete přijet Vy za námi do našich prostor. Nebráníme se ani jinému Vámi zvolenému místu. A pokud není možné se potkat osobně, navážeme spolupráci přes telefon a budeme hledat cesty, jak se domluvit. Pracujeme také online.

Úvodní telefonický rozhovor je zdarma. Následně hradí klient na základě poskytnuté služby buď jednotlivé konzultace - 1.100 Kč/hod nebo se v případě dlouhodobější spolupráce domlouváme na tzv. balíčkové ceně. Ta je vytvořena na míru potřebám klienta.

Zkontaktovat nás můžete prostřednictvím kontaktního webového formuláře, my Vám zavoláme zpět a domluvíme si úvodní konzultaci. Zmapujeme společně Vaše potřeby a nabídneme možné scénáře další spolupráce a nastíníme dostupné zdroje pomoci. Konzultace probíhají osobně v prostorách naší služby, ve Vašem bydlišti, v zaměstnání nebo telefonicky či online.

Do spolupráce vstupujeme po společné domluvě a s přesně specifikovanými službami. Nabízíme Vám doprovázení při péči o blízkého po dobu, po kterou je potřeba. Naše péče o Vás může být dlouhodobá a flexibilní podle toho, co se zrovna děje a co potřebujete. Jsme k dispozici jak v době, kdy je péče čistě na Vás, ale hledáme pro Vás i možnosti formální pomoci. V případě, že by Váš blízký zemřel, jsme připravené a kvalifikované doprovázet Vás také v období truchlení. I to nám dává smysl.

Příběhy našich klientů

Jsem vděčná, že jsem Vás potkala

Petro, byla jste mi od počátku velkou oporou

Bez paní Martiny bych skončila zřejmě v rukou jiných odborníků

Martině děkuji za to, že mi pomohla pracovat s "hodnou holkou" ve mně.

Bez vás bych svou péči o mou maminku (88) zvládnul jen velice těžko

Péče o druhé může vysilovat

Dochází Vám síly?
Řešte situaci ihned

Sjednejte si nezávaznou konzultaci zdarma.
Zjistíte, že Vaše situace má východisko.

Podělte se o náš kontakt s ostatními

Sjednat konzultaci 776 029 200